Tappskon

Som Freddi redan skrivit har vi väldigt fullt upp nu på sommaren. Jag antar att det är så för er med, att man inte direkt vill sitta inne vid datorn när man lika gärna kan vara ute och hitta på saker! Hoppas ni hade en rolig och bra midsommar. Jag spenderade min i Stockholm med mina bästa kompisar och hade det grymt! Vädret var på topp och vi hade riktigt kul.

Innan jag åkte iväg, alltså i förrgår så tappade ju Artie en framsko, vilket nu i midsommartider betyder att det inte går att få tag på en hovslagare. Vi måste helt enkelt vänta tills på måndag och hoppas på att någon hovslagare kan komma så fort som möjligt. Arties hov hade börjat gå sönder lite nu också, så tills vidare får han gå i en paddock för att han inte ska springa runt och ha sönder den ännu mer. Lite tur i outuren är väl att han tappade den nu när alla mina tävlingar är slut. Om jag hade haft någon tävling planerad hade jag ju varit tvungen att hoppa över den!

En midsommar-bild på mig och Freddan!




Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Min sköthäst's sko var jättekonstig igår (midsommar) ena sidan stod typ rakt upp;s Men vår hovslagare kunde komma, han kom typ en timme efter att vi ringt ;D

2011-06-26 @ 00:48:43
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ni är så fina!(L)

2011-06-26 @ 01:39:28
URL: http://dalaryttarna.blogg.se/
Postat av: Julia

Vacker bild på er :)

2011-06-26 @ 13:00:59
URL: http://ohjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback