Prisregn

Mitt och Bingos div 3 lag red sin final igår, och kom 6:a eller vad det var. Vi kom fyra första gången och vann ju senast i Smedstorp. Tyvärr så krockade ju finalen med Connemara Riks, så jag kunde inte vara med igår. 

Vid prisutdelningen så frågade som tydligen om vi alltid bara varit tre, när dom svarade nej så fick dom en ytterligare rosett + plakett att ta hem till mig. Så det blev en rosett för Bingo igår ändå, känns roligt eftersom han var så duktig på sin egen tävling också! Dessutom så älskar jag att vinna rosetter och plaketter med Bingo, för hans ägare Kristina tycker att det är så himla roligt att få sätta upp dom hemma sen! Så detta ska jag överlämna nästa gång jag rider Bingo tänkte jag :)





Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Åh, så kul! :D

2011-06-19 @ 22:51:43
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: Karro Grape

Sv: Tack! haha ja men faktiskt, även om det känns surt och man vet att om man bara hade ridit bra så hade man fått massa mer poäng :P

2011-06-20 @ 00:41:24
URL: http://karrodandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback