Det mesta regnar bort

Ååh, fyfan vad det vräker ner regn idaaaag! Buhuhu. Sådärja - färdigklagat. 

Min snälla mamma är påväg in till stan för att skjutsa ner mig till stallet, klockan 10 anländer nämligen Bingo för ett träningspass. Det får absolut bli i ridhuset idag, haha. 

Har lagat en frukost bestående av stuvade makaroner och köttbullar till mig själv, så att jag kan stå mig lite och orka rida Vendela också när jag ändå är där. Idag känns inte som en dag jag har lust att åka till stallet två gånger så att säga..! 

Skrev just om gårdagens pass, men datorjäveln markerade hela stycket utan att jag märkte det, så allt försvann. Det gick bra på slutet, Vendela var lite stel i högervarvet men jag löste det genom att ställa henne höger i vänstergaloppen och på så sätt komma åt henne och få henne lösgjord och mjuk. 





Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Lycka till! ^^



Alltså, jag hatar verkligen när det blir så!! När datorjäkeln markerar hela texten och så tror man att man fortsätter på en ny mening men istället försvinner hela texten ... Det absolut värsta är om texten nästan var färdig och om den var lång :O

2011-06-23 @ 12:58:14
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: Lydia

sv: Åh vad nice! :D Var har du köpt dom?

2011-06-23 @ 15:05:25
URL: http://lydiasundlof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback