Ridhuset

Idag red jag dressyr i ridhuset. Red i början utan stigbyglar vilket var jättejobbigt. Är verkligen inte van att rida utan, så borde nog träna lite mer på det. Tränade på att flytta in och ut bakdelen och gjorde även mycket tempoväxlingar. Ville att han skulle vara uppmärksam på mig hela tiden, vilket han var.

I galoppen fick jag ta till stigbyglarna då det blev lite jobbigt, haha. I början sparkade han massor, men på slutet blev han jättefin. Gick fram till handen och lyssnade super. Han blev faktiskt t.o.m. lite svettig idag. Jag tyckte han skötte sig riktigt bra.

Freddi filmade lite idag, så de är på uppladdning. Så länge får ni lite suddiga bilder på oss ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback