Resultat

Tävlade på hemmaplan idag. Startade bara en klass, 1 m. Artie var väldigt taggad och nästintill het. Har faktiskt aldrig sett honom så förr, så visste inte riktigt hur jag skulle rida honom inne på banan. Men trots det kändes han ändå fin och jag gjorde mitt bästa. Vi kom för långt ifrån på ett hinder, så hade ner ett då. Annars är jag nöjd med rundan och jag tror bara jag och Artie behöver rida ihop oss.

Så slutade på 4 fel i grunden, vilket var lite tråkigt då jag var taggad på omhoppning. Men men, det är sånt som händer. Tycker ändå Artie skötte sig super, så vi taggar för nästa tävling.

Har både lite bilder och film från idag som jag tänkte lägga upp lite senare då jag måste plugga nu. Låter det bra? :)

Kram


Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Låter superbra! :)



Dock synd att det blev ett pet "/



Bättre lycka nästa gång, som man säger! ;D

2011-02-13 @ 18:05:07
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback