Mina dressyr-outfits

Jag är inte känd för att vara stallets snyggve - snarare tvärtom! Haha, men till och med stallets skabbigaste ryttare (jag alltså) kan bli piffa till sig ibland. Vad är roligare än att matcha ihop en sådär riktigt grym outfit till sig och sin häst!? Inte till vardags kanske, men när det är träning kanske, eller något annat. Kanske ska någon fota när man rider - då gäller det att veta vad man ska ha på sig!

Här kommer min fem i topp av mina egna och Vendelas outfits, bara att kommentera om ni undrar något:

1. Som solklar etta - limeoutfiten. Ingen har en likadan, och ibland har jag dessutom en väst i samma färg som schabraket (den mörja delen) och ridbyxorna över  tröjan.


2. Min tävlingsoutfit - snyggt, stilrent och välmatchat


3. Ljus/mörkblå + vit - här fick kanten på schabraket matchas in, och vips så blev det faktiskt riktigt bra!


4. Beige - passar fint på en så pass mörk häst tycker jag. Härlig färg som är lite underskattad nästan. Ser kanske inte så rolig ut på hyllan i affären, men väl på blir det perfekt!


5. Svart - lite tråkig kanske, men absolut välmatchad outfit som inte sticker ut. Väldigt stilrent bara, och det är bra att ha en sådan att plocka fram ur fickan ibland också!


Vissa bilder är lite dåliga, eftersom det är träning inomhus så väljer jag att bli filman istället för fotad. Vi hästmänniskor vet ju hur bilder på en springande häst blir i ridhus..! ;)

Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har du för svart runt magen på vissa bilder? ;)

2011-02-09 @ 17:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback