Nytt träns

Har länge letat efter ett nytt träns. Sedan jag köpte en brun sadel har jag varit i behov av ett brunt träns, då jag endast hade svarta saker tidigare. Har letat i de närmaste hästbutikerna och mycket på internet men inte hittat något som passat perfekt. Eftersom jag har mässingdetaljer på sadel ville jag ha spännen i samma färg på tränset. 

Det finns ju en hel uppsjö av fina träns på internet - men de flesta kostar då också över tusenlappen. Vissa kanske är värda det priset, men det tar emot att lägga ner så mycket pengar på ett träns. Inte kul den dagen då hästen av misstag sliter sönder tränset.

Men till saken nu - jag har hittat det! Therese i stallet hade en superfint träns som hon hade till sin förra foderponny. Endast använt i några månader och i bra skick. Lädret kändes som bra kvalité så hoppas det håller. Det är en dressyrnosgrimma, men tyckte det satt riktigt bra på Artie så köpte det! Han kan får väl helt enkelt se lite dressyrig ut när vi hoppar runt ;)

Vad tycker ni?
Kram Isabelle

Kommentarer
Postat av: sofie

det ser ut som ett träns! :D

2011-02-08 @ 14:55:38
URL: http://sofiiezetterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback