Horseman's One Step



Någon mer än jag som upptäckt hur genialisk denna smörja faktiskt är? Jag är en lat person, och mina grejer har inte alltid varit de mest välskötta. Men när jag skaffade One Step (efter tips från andra i stallet) så blev det faktiskt en bättring.

Inget vatten, och ingen avtorkning - bara att smörja på rakt av! Och det bästa av allt är att det ska vara så också. Man behöver alltså inte ens ha dåligt samvete över sin "slarviga smörjning" eftersom medlet är gjort för att funka precis så. 

Ville bara tipsa alla er där ute som har ungefär lika lite tid som jag till att hämta en burk vatten och pyssla med det efter ridpasset. Finns lite överallt, nu senast köpte jag det på Hööks. Kanoners och lätt värt de 139 kronor jag betalade!

Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: tack desamma :D



Jag har också ett helt fantastiskt putsmedel - lädersåpa från TIB horse! Fungerar helt sjukt bra! Även där slipper man massa vatten oc avtorkning, bara smörja på lixom. En burk (500 ml) kostar ca 135 kr och räcker länge! Tror jag köpte min i typ september och har väl ungefär en tredjedel kvar nu, och då smörjer jag varje dag! :D

Älskar när man hittar en sån här sak som verkligen är helt toppenbra :D :D

2011-02-09 @ 10:24:07
URL: http://karrodandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback