Hemkommen nu

Kom för en liten stund sen hem från Morjanå. Gud så roligt vi har haft det, man kan helt enkelt inte ha tråkigt när man umgås med Freddi och Janni! Vi har hittat på massa bus, som vanligt haha. 

Alldeles strax tänkte jag äta lite lunch och sedan blir det stallet. Freddi och jag har planerat en långritt igen, så det blir toppen! Får ta på massa kläder då det är rätt kallt idag. Tyvärr verkar solen ha gått i moln nu, men vi får väl klara oss ändå.

Min nya favoritbild, den ska skrivas ut och ramas in hade jag tänkt.




Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Jag gillar också den bilden! :)



Hoppas uteritten gick bra! :D

2011-02-20 @ 16:45:34
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback