Busy Life

Det blir alltså en hel del träningar imorgon, eftersom Issa ska träna för Daniel på Artie också. Två dressyträningar och en hoppträning alltså för hela glada tävlingsduon imorgon - kul!

Själv så ska jag strax åka till Gustav för att vara med honom, ska bli roligt att träffa honom också! Imorgon så åker jag därifrån vid kvart i tolv så att jag hinner se Issas träning också. 

Busy life, men gud vad roligt det är! Saker att göra hela tiden och känna att man faktiskt gör något av lovet och inte bara sitter inne. Det är då det är så grymt skönt att ha häst - man blir aldrig stillasittande och slösar bort en hel dag i sin ensamhet!

haha, ni får denna lite smågalna bild på mig från när jag provade min outfit till balen man har i nian (detta var i somras)


Och så hela glada tävlingsduon - såklart! <3


Kram


Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Fin klänning! ^^



Ni är så vackra! :)



Ha så kul med Gustav! :D

2011-02-24 @ 21:07:48
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback