Art Director

Sen jag köpte Artie har jag verkligen börjat tycka det är otroligt roligt att rida! För på slutet när jag hade Jenny (min gamla ponny) var jag så trött på hästar och stallet, men när jag fick Artie ändrade sig allt! Jag har verkligen fått tillbaka glädjen till träningar, tävlingar och stallet över huvud taget. Det är så kul och jag kan verkligen gå och längta till att få rida igen. Det beror till stor del på Artie, jag trvis så himla bra med honom och hade verkligen inte kunnat få en bättre häst.

De som umgås med mig vet säkert hur nöjd jag är med honom och ni som läser har nog också märkt det. Jag älskar honom av hela mitt hjärta och trots att jag bara har haft honom i tre månader skulle jag aldrig klara mig utan honom nu. Han passar mig till 110 % och jag är verkligen lycklig som har honom. Kemin stämmer mellan mig och Artie och jag tror att det är det som gör att vi passar så bra ihop.

Skulle kunna skriva en hel uppsats varför jag älskar honom så mycket, men det tänker jag inte göra, haha. Men gud vad jag är lycklig över att jag har honom! ♥












Kommentarer
Postat av: JoffaJan

Gooo Artie! ;)<3

2011-02-27 @ 15:04:01
URL: http://jfrolund.blogg.se/
Postat av: JoffaJan

Gooo Artie! ;)<3

2011-02-27 @ 15:04:21
URL: http://jfrolund.blogg.se/
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Det gör ju inte saken värre heller än att ni passar som handen i handsken! ;)



Btw har du någon kontakt med Jennys ägare? =) hur hon har det och så? :)

2011-02-27 @ 20:48:08
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: My

Det är så härligt när man hittar SIN häst. När jag var liten skrev jag i en hästbok att när jag blir stor ska jag ha en stor svart häst med bläs och fyra vita ben, nu som 20åring har jag min absoluta favorit i stallet :)

2011-02-27 @ 21:29:24
URL: http://sonntags.blogg.se/
Postat av: Louise Kruse

Hej, läser er blogg ibland och det är så himla roligt att ni trivs så bra! Han kunde nog inte få det bättre. Saknar hans härliga uppsyn - det är så kul att se alla fina bilder oxå :)(Arties uppfödare)

2011-02-27 @ 22:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback