Alla hjärtans dag

Okej, idag så är det alla hjärtans dag och det betyder att jag ska hitta på något med min käre pojkvän först och främst. Han brukar få infinna sig i att komma i andra hand (hästen först!) men imorgon så är det faktiskt så att han får gå före. 

Det händer inte ofta, och ska jag vara ärlig så fattar jag inte att någon vill vara tillsammans med en hästtjej alls. Visst för att vi är ett ovanligt coolt, snyggt och ansvarstagande släkte (right!?), men hallå, hur ofta har vi tid över? Typ aldrig, eller kanske på alla hjärtans dag och pojkvännens födelsedag typ. Två dagar om året. Låter ju riktigt hoppfullt måste jag säga..!

På något sätt så lyckas vi lösa det bra ändå faktiskt, och det är jag ju glad över! Glad att han orkar med mig, och inte minst mitt stressiga liv. Det krävs en hel del förtåelse från omvärlden när det handlar om en satsning med häst!

Firar ni läsare alla hjärtans dag på något sätt? :D

Jag (med snyggaste klassfoto-posen framme ser jag!) och min babe i höstas <3


Kram


Kommentarer
Postat av: alice

Sv; Tack så mycket :D

2011-02-14 @ 10:46:22
URL: http://alicepaulin.blogg.se/
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Så fina ni är! :)



Hur länge har ni varit tillsammans? :)



Glad alla hjärtans dag, hoppas din dag blir bra! :D

2011-02-14 @ 12:01:22
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag förstår precis vad du menar :p Jag har ju en himla tur att Robban vill följa med till stallet så ofta, han höll inte på med hästar innan han träffade mig. Men han älskar djur och tycker det är mysigt att pyssla i stallet :) plus att han vet att Melroose alltid går i första hand, hihi. Det är ju så bara!

2011-02-16 @ 13:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback