Trevlig helg!

Issa tar semester och åker till Stockholm, själv så tar jag semester och åker ut till vår sommarstuga! 

Det gör nog inte så mycket bloggmässigt, ovanligt dött här just nu, trots filmer och detaljerade träningsrapporter. Jag brukar inte vara en sur bloggerska - men det blir ju inga tidsinställda tills imorgon när det ser ut såhär, det kan jag lova ;) Då spelar det ju ingen roll. 

Dagens dressyrträning gick jättebra, Qarlos var lite matt efter gårdagen bara, och jag förstår honom. Han har fortfarande inte så jättebra grundkondition. När det kommer snö så får han galoppera massor i den, så han får upp lite bättre flås helt enkelt. 

Imorgon kommer Bingo in, så ska jag rida honom. Ska bli riktigt roligt, måste börja se över LB3 inför nästa helg också känner jag..! 

Så länge får ni ha det bra kära läsare, vi hörs imorgon!





Kommentarer
Postat av: Elisabet Jansson

Jag tycker det är jätteroligt att läsa era bloggar och höra hur det går med hästar och ridning. Tyvärr dålig på kommentarer! Ni måste fortsätta, trevlig helg! Elisabet J

2011-12-02 @ 18:47:49
Postat av: Lovisa

Ni har verkligen en bra blogg, trist att så få engagerar sig :(

2011-12-02 @ 20:45:04
URL: http://lvdressyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback