Läget just nu

Hahah själv tyckte jag Freddis skämt var väldigt roligt, visste inte att hon hade lurat er så! Men som ni märker finns det inte tid alls för bloggen just nu. Visst för att både jag och Freddi egentligen skulle kunna anstränga oss snäppet till och slänga in något inlägg om dagen, men ingen av oss har riktigt motivationen just nu. Man behöver inspiration för att kunna blogga, annars blir det bara tråkiga inlägg och just nu känns det som om det är slöseri med tid. Jag har själv fullt upp med skolan, mitt UF-företag, stallet och dessutom ett socialt liv. Det finns varken energi eller tid för bloggen, tyvärr.

Det är så tråkigt att känna sig tvungen att behöva blogga. Det ska komma naturligt, när man har något att blogga om. Så det är precis det vi tänker göra! Vi uppdaterar när vi vill, har inspiration och tid för det. Vi är otroligt tacksamma över att ni fina läsare har sånt tålamod för oss och fortsätter hänga med, vi älskar det! Förhoppningsvis kommer vanliga blogg-Issa och blogg-Freddi tillbaka snart, så är allt i sin ordning! Men för tillfället kommer det bara bli enstaka uppdateringar från oss :)







Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Huvudsaken är att ni har kvar bloggen, shit vad rädd jag blev innan :o haha ;)

2011-12-08 @ 21:59:00
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback