27 december

God jul och jag är ful, ursäkta hur jag såg ut på den där God-jul-bilden va. Och Issa fy skäms som ens la ut den! ;) 

Jag börjar helt ärligt sakna bloggandet, men det funkar inte riktigt med min "lov-livsstil" att driva en bra uppdaterad blogg. Igår var lix första gången sen vi fick jullov som jag sov hemma i min egen säng, säger en del om mitt flängande hit och dit. Sover hos Issa, Janni eller Gustav mest. Där fick du som undrade svar på det också, jag och Gustav hänger ihop ännu! 

Nu väntar tre träningar som kommande dagarna; dressyr för Karin imorgon och sedan en två-dagars-kurs för Daniel tors-fre! :) Qarlos går jättebra och det funkar toppen med honom. Några av er har missuppfattat helt och verkar tro att jag ska ha en ny häst och letar med ljus och lykta. Kan avslöja att jag sedan i somras provat 7 hästar (inkl Qarlos) men bestämt mig för att han är allt jag vill ha! Kommer att svara på det i videobloggen när den kommer upp. 

Vi lackade sönder på youtube, kunde dom inte berättat att filmen var för lång redan när vi tryckte på "ladda upp"?! Issa är sjuk just nu, och den ligger på hennes dator, så vi får se när hon får upp filmen så ni kan se den. Ni får hänga med oss i ungefär 23 minuter haha. Jag låter lite småtråkig och satte håret på nåt fult sätt. Men vafan, kan ju inte vara perfekt jämt och ständigt va ;) 





Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag kanske har liiite svårt att förstå haha, men ska ni köpa Qarlos eller ska du fortsätta rida han som du gör nu? :)

2011-12-27 @ 19:49:52
URL: http://lvdressyr.blogg.se/
Postat av: Daniella

Hej, sökte efter Qarlos på google, undrade var han har hamnat. Är detta Qarlos e:Qalle? född 2006? Jag provred honom i våras och var väldigt intresserad av att köpa honom men fick förhinder när jag väl hade bestämt mig. En helt fantastiskt underbar liten häst!

2012-01-02 @ 01:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback