Ska bli organiserad

Idag börjar ju skolan för min del, vilket också betyder fullspäckat schema hela veckorna. Brukar ha fullt upp hela tiden, om det inte är skolan med plugg och prov är det träningar och tävlingar. Som plus på det vill jag umgås med mina vänner samt hinna med körlektioner och resor och annat roligt!

Det är alltså väldigt mycket att hålla koll på hela tiden. Så igår tog jag tag i mig själv och köpte en almanacka. Jag ska helt enkelt bli organiserad, haha! Det ska bli skönt att slippa ha allt i huvudet, särskilt när man måste hålla koll på datum till skoningar och vaccinationer osv. Förr har jag alltid använt kalendern flitigt den första måndagen och sedan låtit det glidit ut i sanden. Men denna gång ska det vara annorlunda, den ska användas hela året!

Använder ni en almanacka av något slag? :)







Kommentarer
Postat av: ELISE

jag använder det ;) mycket skönare att kunna "skriva av sig" vad man ska göra ist för att ha allt i huvet ;)

2011-08-24 @ 21:25:30
URL: http://eliisevogniild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback