Onsdag

Jättekul att några av er svarat på frågan jag ställde i egna kommentarer! 

Jag tänkte informera er om hur träningen med Bingo idag gick, samt visa lite startlista inför lördag. Dock inte nu, idag har nämligen mina föräldrar varit gifta i 20 (eller omdet nu var 25..) år! Så mamma bestämde för två veckor sedan att det skulle firas med lite finmiddag och sådär så jag har dammsugit och hjälpt till med annat. Försökt vara en bra dotter rent allmänt liksom ;)

Tänk vad föräldrarna ändå offrar för att jag ska få ha det så bra, så denna kväll offrar jag helt enkelt så gärna så åt dom! Dom såg så glada ut att det helt klart var värt att ta fram dammsugaren av sig själv.

Imorgon slutar jag sommarjobba också, så det blir lite bättring här!! :D :D

Goodgirl




Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Haha, 20 eller om det nu var 25 ;) Skön :) Man får hoppas att föräldrarna inte frågar om ni vet eller så ;)



Kul att du slutar sommarjobba imon :D finns två bra saker med det, 1. Uppdateringen :D 2. Du får lite cash ;D

2011-08-10 @ 22:42:04
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback