Måndag 22/8

Sommarlovet börjar dra sig mot sitt slut, vilket betyder att mitt allra sista sommarlov snart är över. Känns ju lite konstigt, men på något sätt ska det bli skönt att börja skolan igen och få det här sista året gjort. Dessutom ska det blir skönt med lite rutiner och vardag igen, även fast man inte gör annat än längtar till loven när skolan väl är igång.

Nu ska jag i alla fall ta det lugnt och njuta av de två sista dagarna innan skolan börjar. Sen kommer man vara så otroligt upptagen av läxor, prov, jobb, träningar och tävlingar att man inte kommer hinna med något annat ;)





Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Åh, fusk! :(

Jag började idag :/ Ville inget annat än hem ;p

Haha, det var så otroligt segt, jag kom hem med två läxor. Första dagen!



Haha, kan förstå hur det är för er, ni är ju till och med äldre än mig ;O



Men njut medans du kan! :D

2011-08-22 @ 16:35:08
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback