Inte försvunnen

Ni som undrar var jag har hållit hus så kan jag berätta att jag har varit i Norrköping :) Jag och Gustav firade ett år tillsammans där i lördags med lite shopping (utan just shopping dock eftersom ingen köpte något haha), mysig promenad och resturangletande för att sedan avsluta med riktigt god kinamat!  




Idag så kollade vi på friidrott och slöade i soffan innan jag åkte ut till stallet. Där fick Qarlos sig ett eftermiddagspass. Gick kanoners och vi gjorde mycket galopp-trav övergångar för lydnadens och energins skull. Kände att jag satt bättre idag, stilla skänklar på ett annat sätt än tidigare. Känns jättebra, men känner att jag behöver lite hjälp. Ska få det i helgen av Karin har vi bestämt, så det blir toppenbra. Qarlos är rolig att rida, han vill lära sig och han vill göra rätt. Han är på min sida helt enkelt, och kollar man i spegeln så är han en riktigt snygg häst också. Ska se till att han hamnar med på lite ridbilder snart så ni får se!

Ska prova småhoppa Qarlos så smått nu på måndag, är faktiskt lite nervös! Börjar med bommar på marken tror jag, hehe. Men sen så!

På tisdag så ska jag börja skittarbeta min prinsessa! Jag saknar att rida henne. Även om det bara är i skritt så kan jag iaf sätta upp olika saker och småmål jag vill uppnå under ridpasset och sedan berömma henne och jobba med henne mot dom. Mycket roligare än att bara galoppera runt runt! :) Förhoppningsvis mer helande också, nu får hon läka.. <3



Kommentarer
Postat av: Julia - tävla om röda Premierelindor på bloggen!

Låter härligt :)

2011-08-29 @ 12:55:29
URL: http://ohjuliet.blogg.se/
Postat av: Rebecka'

Fin & sjukt bra blogg sötnos! :) i like it'

2011-08-29 @ 13:23:31
URL: http://rebeckalicious.blogg.se/
Postat av: Niles

Hej hoppas att allt är bra med dig! Vad händer idag?

2011-08-29 @ 13:40:33
URL: http://finalcall.nu
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Grattis i efterskott på ettårsdagen ;D



Åh, då ska du alltså hoppa Q idag :D Lycka till :)

2011-08-29 @ 17:40:11
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback