Ingen ridning

När jag tog in Artie idag såg jag att han var lite svullen på ett bakben. Visade det för Karin som var i stallet och hon tyckte att jag skulle kyla det i avvakta några dagar och se hur det ser ut. Antagligen har han fått smäll på benet och då är det bättre att han får vila än att han rids. Så jag kylde ner det när jag var i stallet förut i 15 min och ska tillbaka i eftermiddag och göra det igen. Tänkte göra samma sak i morgon också och sen se hur benet ser ut.



hahah gjorde en superlam film också när jag kylde benet! ;)





Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Haha, istället för vardagsbilder får vi nu också vardagsfilmer ;D

Det är ju så ni skämmer bort oss .. :)



Haha, skämt åsido. Hoppas snart att svullnaden är väck :)



Nu saknas väl bara att Q och Bingobus blir skadade ;( Ni har sån otur :(

2011-08-20 @ 00:29:37
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback