Freddis tisdag

Nu så har Vendela varit superduktig hela helgen, + de små skutten igår såklart!

Så idag så tänkte jag att hon skulle få en day-off faktiskt, det är hon verkligen värd + att det passar mig bra. Hon ska mest få ta det lugnt nu i veckan, för nästa vecka är det ju påsklov (!! :D) och då vill man ju rida och spendera tid i stallet också.

Så jag tror att det blir vila för prinsessan på torsdag också, för då ska jag ut och rida Bingo. Ska även rida honom på lördag, och sedan på söndag är det ju dags att inleda säsongen med honom. Det blir LC1 och LC2 i Nyköping  - ska bli grymt kul! Vi kommer att rida i div 3-laget också.

Om det blir något, haha. Jag och mamma ska ju fungera som lagledare. Mamma står på papperet, eftersom jag även är lagdeltagare. Men vi kom fram till att jag är den med bäst koll, så jag får fixa det där. Självklart så lyckades vi båda glömma bort att laguppställningen ska var inlämnad på måndagen innan klockan 12 samma vecka som tävlingen är. (tidigare i dressyr så har det varit innan klockan 12 dagen före tävlingen) Vi skickade in uppställningen i panik klockan halv 3, men det går säkert bra ändå, får vi hoppas!

Idag så ska jag även träffa Gurraboy efter skolan, passar bra eftersom vi slutar samtidigt. Dessutom så kan vi inte ses i helgen eftersom han ska bort. Funderar på att vara en riktigt snäll flickvän och bjuda'n på fika. Vi får väl se..!

Får bli två bilder på mig och Bingo från i höstas :)





Kram

Kommentarer
Postat av: sandra

jag vet inte men han är pulsig och gallig och det vill liksom inte gå över. han har vilat och gått på metacam men det hjälper inte :(

2011-04-12 @ 13:49:26
URL: http://sandrashalsa.blogg.se/
Postat av: sandra

vad är bingo för ras ? han är så himla fin :D

2011-04-12 @ 21:25:15
URL: http://sandrashalsa.blogg.se/
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Håller med dig, nu när det äntligen är lov (:D) så vill man ju passa på att riktigt arbeta med hästarna, som man oftast inte hinner (lika mycket) på vardagarna ;)

2011-04-12 @ 23:09:57
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: Olivia Gustavsson

gulliga foton =)

2011-04-13 @ 12:44:19
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback