Torsdag - Freddi

Idag har jag jobbat på riktigt bra! Satt extra på en rast, så är nu klar med min hemsida på webbdesignen. Det var den + en inlämning som var jobbet denna termin (och för kursen, som avslutas denna termin) så det känns ju toppenskönt!

Sneakpeak på Vendelas del.. Får se om jag väljer att publicera sidan sen!


Det ska jag fira med en sovmorgon imorgon (webbdesignen ligger som första lektionen på fredagar) och ska sova hos Gustav, som också har sovmorgon imorgon. Han rymmer till Tyskland med skolan nu i en vecka framöver, så jag får passa på att umgås med honom nu helt enkelt!

Men först - hem och sedan stall och motionering av min prinsessa. Det gick så himla bra på stora utebanan igår, och vädret + mitt humör idag är toppen, så det lär bli något liknande!

Freddis pusskalas :*







Kommentarer
Postat av: Denise & Linnea

Sv: Tack, detsamma! :D

2011-04-28 @ 16:16:07
URL: http://dressyrmakarna.blogg.se/
Postat av: Linneá

Sv; Jaha! var dem duktiga? :)



MVH

2011-04-28 @ 18:40:59
URL: http://flyingechange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback