tävlingsduon <3 JoffaJan

Heeeeey!
Janni här, mer känd som JoffaJan. Jag tänkte bjuda på en liten gästblogg, men inte en dum eftersom att mina bästa vänner, Isabelle och Freddi inte vet om detta och jag vill ju inte skämma ut deras coola blog. Så därför tänkte jag bara säga att de underbara människorna som ligger bakom tävlingsduon är heeelt bäst i världen! De är gryma och jag älskar dem sååå mycket! Nu ska vi ha en grym kväll tillsammans, inklusive några andra vänner.
Monstret längst fram ska föreställa mig!
Puss och ha en bra kväll! :D

Kommentarer
Postat av: JoffaJan

ingen gillar mitt blogginlägg... :'((((((

2011-04-09 @ 14:14:22
Postat av: Fredrika Källström

Jo janni, jag älskar ditt snygga inlägg! :D <3

2011-04-09 @ 17:47:04
URL: http://tavlingsduon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback