Soft dag!

Ååh, ibland älskar jag sam! En lektion idag, 10.15-11.00. Gjorde nationella i engelska A, muntliga delen. Var faktiskt rikigt roligt, och jag hoppas att det gick bra. Det kändes bra iallafall, jag gillar ju att prata.

Det är inte så bra väder idag, 6 grader bara och så moln på det. Men imorgon så ska det bli sol och 11 grader, så det får vi trösta oss med! Dessutom så var det ju underbart i måndags. Ska vänta med att åka ut idag tänkte jag, så att jag kan åka ut med Issa. Hon slutar halv 4, men jag har ändå inte bråttom. Det är ju oplanerad vecka som gäller med Vendela, så allt är lugnt. 

Nu så har jag springkläderna på mig (dvs en munktröja och mjukisbyxor - himla snyggt va?) och ska strax ta mig en tur. Vi har ett bra löpspår som går precis förbi trädgården, perfekt att kunna varva det med asfalt. Ni som tror att jag håller på att hårdträna inför beachen eller nåt kan lugna er.

När jag kommer hem så ska jag nämligen göra min svenskaläxa, men framförallt gotta mig med chokladkakan som pappsen köpte till mig i Italien, mohahah! Löpningen är mest för att höja konditionen ett snäpp till, känner på Öljemark-träningarna att jag borde träna mera för att slippa lägga in pauser. Vendela är ju biff nu för tiden, så hon är helt oberörd medan jag flåsar där uppe, haha.

Förresten - gjorde just en beställning från H&M som kommer nästa vecka! Sånt piggar upp dagen!

Vendullarulla


Kram


Kommentarer
Postat av: Klara Dahlstedt

Det är kul när man sitter där helt slut och hästen är helt oberörd, slår vad om att den skrattar en del åt en då! ;)

2011-04-13 @ 13:21:57
URL: http://klaradahlstedt.blogg.se/
Postat av: Hilda

SV: ja, jag längtar tills sommaren kommer hit! :D



Tänk då hur det är att ha en vitPONNY, inte bara grejjerna som är smutsiga då ;D haha!

2011-04-13 @ 13:26:38
URL: http://kalixponny.blogg.se/
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Känner att min kondis också behöver förbättras ;)

Hästarna har grym kondig ;p

2011-04-13 @ 19:17:33
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback