Soft dag!

Till skillnad från Issa så softar jag gärnet idag; två lektioner! Börjar med svenska klockan kvart över 10, sen är det lunch och sen är det svenska, slutar kvart över ett! 

Får se vad jag hittar på när jag kommer hem. Min snälla mamma var faktiskt mockhjälp åt mig igår, så jag åkte inte ut alls igår. Men idag så blir det allt lite ridning tänkte jag. Ska prata med Karin lite om hur jag ska lägga upp ridningen nu, så det inte blir fel och för mycket på en gång. Har ju haft några low-pass nu, och kommer att börja så idag också.

Kanske att det blir lite teknik sedan, men mest fokus på den stora, fjädrande traven ändå. Allt beror på hur hon känns i både knopp och kropp! :)

Prinsessan på senaste tävlingen :')






Kommentarer
Postat av: sofia

Ni är så sjukt fina tillsammans, du och din häst!! :')



Kram

2011-04-27 @ 10:55:46
URL: http://sofiamagnbrant.blogg.se/
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Chill dag ;) Men är det inte jobbigt att ha svenska två gånger? ;o



Vi har svenska i 70 minuter precis innan maten, alla är skittrötta då ;D



Hoppas ridningen går bra idag! :)

2011-04-27 @ 16:28:31
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback