Salut!

Jag tog en dag off idag, valde att jobba hemma på webbdesignen och vi hade hål från SO:n, så det kändes inte värt att cykla till skolan och ha 40 minuters idrott och sen hem igen faktiskt. Inte när jag ska träna idag, och träna med två hästar imorgon + rida ytterligare en. Och såklart tävla på söndag. 

Då klarar jag mig utan det där idrottspasset, så fått lite annat gjort istället. Svenskaläxan är klar, och gjort klart det A4 man skulle skriva om datasäkerhet i webbdesignen. Ska räkna lite också tänkte jag. 

Passade på att ta en sväng ner till stan och byta min bikinitopp. Tyvärr så fanns inte storleken jag skulle ha i rätt färg, så jag får köpa den någon annanstans. Ska beställa den från internet tänkte jag, sen blir det bara att sola en massa i en snygg bikini i sommar - sweeeet :D Fick även med mig en snygg blus som var på rea hem :)

Nu så ska jag snart cykla ner till stallet och Vendela; klockan 3 börjar vår Karin Öljemark-träning!


Bilder från vår senaste tränings-weekend








kram


Kommentarer
Postat av: Hilda

Lycka till på söndag! :D

2011-04-08 @ 23:27:21
URL: http://kalixponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback