Regnig eftermiddag

Jag har precis skrivit klart en uppsats i Samhäll, som egentligen skulle vara inne för någon vecka sedan. Madde var här en stund förut, så vi var riktigt duktiga och tog tag i pluggandet! Nu är den inskickad och klar, det känns alltid lika skönt när man är färdig med en uppgift! Har en del andra saker som måste göras, men det får vänta ett litet tag.

Nu regnar det för fullt här utanför fönstret. Det var riktigt fint väder tidigare under dagen men det verkade inte hålla i sig särskilt länge. Hade tänkt ta det rätt lugnt med Artie idag, antingen en uteritt eller jogging-pass beroende på hur vädret är. 

Regn eller inte - oavsett längtar jag inte tillbaka till snön!



Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Jag längtar inte heller tillbaka till snön, det är min mardröm nu! "/

2011-04-08 @ 21:35:27
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback