Godnatt bloggen

Nu så ska jag sova lite hade jag tänkt! :) Imorgon så kommer mitt inlägg om dressyrdomare, tog trekvart att få det klart! Tänkte köra det alternativet som fick nästmest röster också sen! För er som undrar så pratar jag om omröstningen längre ner på bloggen :)

Vendela var så himla söt på denna bild! Däremot så rekomenderar jag inte att försöka le med öppen mun om du vet att du brukar ha svårt för att bli bra på bild så, speciellt blek och osminkad en tävlingsmorgon då är lite trötter.. ;)


Kram


Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Haha, najs face ;)

Jag tror inte att du såg så illa ut :p



Men Vendela var ju jättevacker där! ^^

2011-04-05 @ 06:49:19
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Fast ja, hon är ju alltid vacker ;)

2011-04-05 @ 06:49:45
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback