Bilder kommer :)

Hade en jättebra och härlig kväll igår hos Issa förresten! :D 

Kan säga att det under dagen kommer att komma fina bilder som Issa tog på mig och Vendela igår när jag red (tack för det, kompis!) och även bilder på mig och Bingo, som min mor var snäll och tog. Några hann hon få till hon också + porträtten som jag tog också. Ska bara fixa lite med som tänkte jag!

Ska även försöka klippa i/sy om ett linne. Hade G i syslöjd, fattar inte varför det ens. Jag KAN verkligen inte sy..! :O Så det kan bli roligt, haha.

Bjuder på denna gamla godingbild




Kommentarer
Postat av: Fanny

Hej! Ja ellerhur, vilket sammanträffande ändå att vi debuterar nästan samtidigt! Klassen jag startade i lördags var en P1a den med. Såg att du fick 64%(var det väl?) på din debut i P1an! Det är ju helt superbra! En tävling till sen är du kvalad nationellt! Elleer? ;) För mig går det lite trögare :P Men vi kämpar på! Haha fick ju trots allt 1!!!!!!% mer andra gången jag startade P1an xD haha!



Kram!

2011-04-25 @ 01:04:34
URL: http://gax.blogg.se/
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Syslöjd är så himla kul! =D



Även om jag inte kan sy .. :p

Ser fram emot alla bilder som kommer komma idag! :D

2011-04-25 @ 12:26:33
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback